28 maja 2018

Krótkie ogłoszenie!

Hejka!
   Rzadko pojawiające się wpisy są już chlebem powszednim tego bloga, lecz ostatnia przerwa trwa na tyle długo, że należą się Wam pewne wyjaśnienia. Otóż nadchodzi sesja i czeka mnie mnóstwo egzaminów, na które muszę się przygotować. Nie jest to jedyny powód mojej dłuższej nieobecności, gdyż od jakiegoś czasu pracuję. Obydwie te rzeczy pochłaniają mnóstwo mojej energii, przez co nie mam potem siły opublikować czegokolwiek na blogu. Nie ukrywam, brakuje mi pisania i mam nadzieję, że po sesji w końcu znajdę na to czas. Niestety, póki co tylko nauka, nauka, a potem jeszcze praca (i usilne próby zadbania o relacje z bliskimi). 
   Przepraszam Was za tak długą ciszę i proszę, abyście byli cierpliwi. 


Źródło: touch.pixiv.net 

See you
Kamila
PS Trzymajcie za mnie kciuki! 

UDOSTĘPNIJ TEN POST

9 komentarzy :

  1. Niecierpliwie czekam! Powodzenia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby jakoś to wszystko udało ci się pogodzić :) A tymczasem będę czekała na nowe wpisy :)
    Świetny obrazek wpasujący się w temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia kochana. oby wszystko bylo zdane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na egzaminach! :) No i życzę Ci też więcej tego wolnego czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam mało czasu u siebie wiec Cię rozumiem :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/05/dlaczego-warto-zaczac-cwiczyc-z.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy! I powodzenia na egzaminach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Cię w 100% rozumiem! Mnie tez sesja przeraża, i czasu do egzaminów coraz to mniej. Powodzenia! Czekam na wpis! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.